Trending Hashtags

Don't use the same old hashtags, our software automatically detects the top trending hashtags so you can use the best hashtags for your posts every time.

Increased Exposure

Using the right and trendy instagram tags for your post lets you stand out and get more real followers.

Updated Automatically

Our system analyses hashtags live and updates the top trending hashtags in minutes.


Find the top hashtags for #hatitenang

Using the top trending hashtags is proven to help reach more users and attract real targeted followers.


JolyPic Recommendation:

Use #hatitenang to get seen now

13.2
average comments
6.4K
hashtag reach
1.7K
average likes

Best hashtags for #hatitenang

#hatitenang
#inspiration
#blackandwhite
#sky
#landscape
#dogsofinstagram
#일상
#design
#motivation
#instapic
#beauty
#instagood
#london
#blue
#sea
#instagram
#girls
#selfie
#happy
#cat
#follow4follow
#nature
#music
#friends
#followforfollow
#artist
#christmas
Posts using this hashtag
6,404

Note: If the '&' character is used in the hashtag/s that you're searching for then please use the 'and' keyword instead.


Top 20 hashtags used with #hatitenang

Percentage of hashtags used with #hatitenang on Instagram posts

Always up to date

Our software is actively updating our hashtags and including top trending hashtags or every category every few minutes. Be sure to use a trusted hashtag website, to ensure you are using up to date hashtags to maximize your potential and growth on Instagram, along with other social platforms.

Do you have any suggestions? Please send your feedback to us. We are always driven to provide a better service.

Hashtags available right here are chosen and also constructed in such a way that reveals their worth. You can pick from the listing that is carefully pertaining to your brand or article. For instance, hatitenang hashtags are widely browsed on Instagram to be utilized with pertinent articles.

Other than most recent and fashionable Instagram hatitenang hashtags, you need to upgrade pertinent material as well. As an example, if you aspire to utilize hashtags, after that see to it you are utilizing them efficiently. Top hatitenang hashtags are commonly gone over on Instagram that helps you in grabbing the interest of your targeted audience as well as a boost in the number of fans.

If you start utilizing preferred hashtags for hatitenang to advertise your brand name, then you will possibly build your involvement, in contrast, to simply replicating and pasting unconnected hashtags. Hashtagsforlikes has actually made it very easy for you to drag the hashtags that relate to your blog post or brand. Right here you will see tiny teams of comparable top Instagram hatitenang hashtags. These tiny teams can be made use of almost, as you can choose a various one whenever you upload something regarding the same subject or specific niche.

Bear in mind that a few of your blog posts can obtain included in the header area of an Instagram hashtag. It can breast the opportunity of getting even more sort, remarks along with followers, so prepare for that if it occurs every time by uploading a well-formed web content.

With proper and trendy hashtags for hashtags for hatitenang, you can boost the impressions of your posts and increase the credibility of your brand.


hatitenang instagram hashtag profile picture

#hatitenang photos & videos

6,404 Instagram Posts using #hatitenang hashtag

Advertisements

Top hatitenang Posts

Teman,
Allah tidak pernah lambat kabulkan permintaan hambanya, cuma kita yang kurang sabar dalam permintaan
.
.
Sabarlah kerana sabar itu indah
.
.
Allah bersama-sama dengan orang yang sabar
.
.
📝@kalam__nasihat .
.
#jentikhati#dakwahjentikhati#sabarituindah#tenangkanjiwa#carilahallah#letakkanallahdihatimu#salingberpesan#cintailahi#hatitenang#senyumselalu#luahannasihat#coretanku

Teman, Allah tidak pernah lambat kabulkan permintaan hambanya, cuma kita yang kurang sabar dalam permintaan . . Sabarlah kerana sabar itu indah . . Allah bersama-sama dengan orang yang sabar . . 📝 @kalam__nasihat . . #jentikhati #dakwahjentikhati #sabarituindah #tenangkanjiwa #carilahallah #letakkanallahdihatimu #salingberpesan #cintailahi #hatitenang #senyumselalu #luahannasihat #coretanku

#AaaTakut
Guys Kalian tau ga ???
Apa perbedaan takut kepada Allah dengan takut kepada yg lainnya ?? 🤔🤔🤔🤔🤔
.
((Yuk Slide)) 👉🏻👉🏻👉🏻👉🏻👉🏻👉🏻👉🏻
.
Nah bagaimana guys ???
Jadi semestinyaa Kita takut sama Allah yaa bukan takut yang berlebihan dengan yg lain 😉😉😉😉😉
.
TAG YOUR BEST FRIEND YA GUYS BIAR TAU INFO INI
👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
.
.
#Alillakids #AaaTakut #Infografic #Prabaligh #TakutkepadaAllah #Hatitenang #RemajaMasaKini

#AaaTakutGuys Kalian tau ga ??? Apa perbedaan takut kepada Allah dengan takut kepada yg lainnya ?? 🤔🤔🤔🤔🤔 . ((Yuk Slide)) 👉🏻👉🏻👉🏻👉🏻👉🏻👉🏻👉🏻 . Nah bagaimana guys ??? Jadi semestinyaa Kita takut sama Allah yaa bukan takut yang berlebihan dengan yg lain 😉😉😉😉😉 . TAG YOUR BEST FRIEND YA GUYS BIAR TAU INFO INI 👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇 . . #Alillakids #AaaTakut #Infografic #Prabaligh #TakutkepadaAllah #Hatitenang #RemajaMasaKini

Ibnu Baththal berkata, “Hadis ini bermakna bahwa kekayaan yang hakiki bukan pada harta yang banyak. Karena, banyak orang yang Allah luaskan harta padanya namun ia tidak merasa cukup dengan pemberian itu, ia terus bekerja untuk menambah hartanya hingga ia tidak peduli lagi dari mana harta itu didapatkan, maka, sesungguhnya ia orang miskin, disebabkan karena ambisinya yang sangat besar.”
.
.
Oleh karena itu kekayaan sesungguhnya adalah kekayaan jiwa. Orang yang merasa cukup dengan pemberian Allah, tidak terlalu berambisi untuk menambah hartanya dan terus-menerus mencarinya, maka berarti ia orang yang kaya”
.
.
Al-Qurthubi berkata, “Hadis ini bermakna bahwa harta yang bermanfaat, agung dan terpuji adalah kekayaan jiwa.”
.
.
#bikersholeh #harta #kekayaan #dunia #akhirat #hatitenang #cukup #tawadu #iman #islam #taqwa #dakwah #hadits

Ibnu Baththal berkata, “Hadis ini bermakna bahwa kekayaan yang hakiki bukan pada harta yang banyak. Karena, banyak orang yang Allah luaskan harta padanya namun ia tidak merasa cukup dengan pemberian itu, ia terus bekerja untuk menambah hartanya hingga ia tidak peduli lagi dari mana harta itu didapatkan, maka, sesungguhnya ia orang miskin, disebabkan karena ambisinya yang sangat besar.” . . Oleh karena itu kekayaan sesungguhnya adalah kekayaan jiwa. Orang yang merasa cukup dengan pemberian Allah, tidak terlalu berambisi untuk menambah hartanya dan terus-menerus mencarinya, maka berarti ia orang yang kaya” . . Al-Qurthubi berkata, “Hadis ini bermakna bahwa harta yang bermanfaat, agung dan terpuji adalah kekayaan jiwa.” . . #bikersholeh #harta #kekayaan #dunia #akhirat #hatitenang #cukup #tawadu #iman #islam #taqwa #dakwah #hadits

Dengan ilmu kita amalkan
Dengan iman kita jalankan
Dengan takwa kita ibadahkan
dengan hati kita tenangkan
#ilmu
#ibadah
#hatitenang

Dengan ilmu kita amalkan Dengan iman kita jalankan Dengan takwa kita ibadahkan dengan hati kita tenangkan #ilmu #ibadah #hatitenang

Ketenangan adalah karunia Allah yang hanya diberikan kepada orang-orang yang beriman.
Tentang hal ini Allah berfirman: “Dia-lah yang telah menurunkan ketenangan ke dalam hati orang-orang mukmin supaya keimanan mereka bertambah di samping keimanan mereka (yang telah ada). Dan kepunyaan Allah-lah tentara langit dan bumi dan adalah Allah Maha Mengetahui lagi Maha Bijaksana.” (QS. Al Fath [48]: 4)
Syaikh Abdurrahman As-Si’dy rahimahullah berkata, “Allah mengabarkan tentang karunia-Nya atas orang-orang yang beriman dengan diturunkan kepada hati mereka sakinah. Ia adalah ketenangan dan keteguhan dalam kondisi terhimpit cobaan dan kesulitan yang menggoyahkan hati, mengganggu pikiran dan melemahkan jiwa. Maka diantara nikmat Allah atas orang-orang yang beriman dalam situasi ini adalah, Allah meneguhkan dan menguatkan hati mereka, agar mereka senantiasa dapat menghadapi kondisi ini dengan jiwa yang tenang dan hati yang teguh, sehingga mereka tetap mampu menunaikan perintah Allah dalam kondisi sulit seperti ini pun. Maka bertambahlah keimanan mereka, semakin sempurnalah keteguhan mereka.” (Taisir al Karim: 791) “Kemudian Allah menurunkan ketenangan kepada RasulNya dan kepada orang-orang yang beriman.” (QS. Al Taubah [9]: 26) “Sesungguhnya Allah telah ridha terhadap orang-orang mukmin ketika mereka berjanji setia kepadamu di bawah pohon, maka Allah mengetahui apa yang ada dalam hati mereka lalu menurunkan ketenangan atas mereka dan memberi balasan kepada mereka dengan kemenangan yang dekat (waktunya).” (QS. Al Fath [48]: 18)
#tenang
#qolbu
#hatitenang
#calm
#iman
#priamuslim
#renungan
Folow
👍 @priamuslim

Ketenangan adalah karunia Allah yang hanya diberikan kepada orang-orang yang beriman. Tentang hal ini Allah berfirman: “Dia-lah yang telah menurunkan ketenangan ke dalam hati orang-orang mukmin supaya keimanan mereka bertambah di samping keimanan mereka (yang telah ada). Dan kepunyaan Allah-lah tentara langit dan bumi dan adalah Allah Maha Mengetahui lagi Maha Bijaksana.” (QS. Al Fath [48]: 4) Syaikh Abdurrahman As-Si’dy rahimahullah berkata, “Allah mengabarkan tentang karunia-Nya atas orang-orang yang beriman dengan diturunkan kepada hati mereka sakinah. Ia adalah ketenangan dan keteguhan dalam kondisi terhimpit cobaan dan kesulitan yang menggoyahkan hati, mengganggu pikiran dan melemahkan jiwa. Maka diantara nikmat Allah atas orang-orang yang beriman dalam situasi ini adalah, Allah meneguhkan dan menguatkan hati mereka, agar mereka senantiasa dapat menghadapi kondisi ini dengan jiwa yang tenang dan hati yang teguh, sehingga mereka tetap mampu menunaikan perintah Allah dalam kondisi sulit seperti ini pun. Maka bertambahlah keimanan mereka, semakin sempurnalah keteguhan mereka.” (Taisir al Karim: 791) “Kemudian Allah menurunkan ketenangan kepada RasulNya dan kepada orang-orang yang beriman.” (QS. Al Taubah [9]: 26) “Sesungguhnya Allah telah ridha terhadap orang-orang mukmin ketika mereka berjanji setia kepadamu di bawah pohon, maka Allah mengetahui apa yang ada dalam hati mereka lalu menurunkan ketenangan atas mereka dan memberi balasan kepada mereka dengan kemenangan yang dekat (waktunya).” (QS. Al Fath [48]: 18) #tenang #qolbu #hatitenang #calm #iman #priamuslim #renunganFolow 👍 @priamuslim

Jangan buat seseorang itu macam tisu , pakai bila perlu, buang bila taknak 🌹😏.
#hatitenang #sukasuka #dontgiveup

Jangan buat seseorang itu macam tisu , pakai bila perlu, buang bila taknak 🌹😏. #hatitenang #sukasuka #dontgiveup

Latest hatitenang Posts

'Inilah Rahsia Agar Hati Tenang Tenteram dan Ikhlas 🤲🏻' Setiap orang pasti pernah merasakan kegelisahan. Tak ada yang boleh memprediksi bila kita akan merasakan kegelisahan. Jadi kita mestilah sentiasa berdoa dan memohon kepada Allah SWT agar selalu diberikan ketenangan hati.
Gelisah adalah perasaan tak tenang yang muncul secara tiba-tiba. Sama ada kerana hutang, harapan yang tak sesuai keinginan, fikiran yang bercelaru, atau kerana pekerjaan yang sudah mencapai deadline namun belum selesai.
Terkadang kita menganggap suatu hal sangat berat untuk kita menghadapi nya. Padahal sesungguhnya jika kita sabar dan ikhlas, suatu hal itu menjadi mudah dan ringan untuk diselesaikan.
Saya yakin semua orang pasti ingin menjalani hidup dengan tenang dan tenteram, tak peduli masalah apa yang akan mereka hadapi.
Masing-masing individu mempunyai kehidupan yang berbeza. Ada yang hidupnya kaya tapi banyak hutang, ada juga yang walaupun hidup sederhana namun hatinya tenteram kerana sentiasa bersyukur.
Jadi bagaimana rahsia supaya ketenangan dan ketenteraman hati terjaga? 📌 Sentiasa bersabar
📌 Membaca al quran
📌 Banyakkan berzikir dan beristighfar
📌 Menunaikan solat malam iaitu sepertiga malam
Ada 3 waktu terbaik untuk menunaikan solat tahajjud
Sepertiga malam pertama: Ini terjadi pada rentang waktu sehabis salat isya’ hingga pukul 10 malam. Walaupun waktunya setelah solat isya namun tetap harus tidur terlebih dahulu.
Sepertiga malam kedua: Ini adalah waktu yang utama untuk menunaikan solat tahajud. Terjadi pada pukul 10 hingga 1 pagi. Waktu ini memang sukar untuk diterapkan kerana memang sukar untuk bangun diwaktu tersebut. Namun waktu ini dipercaya memiliki fadhilat yang besar dan banyak keistimewaan di dalamnya.
Sepertiga malam terakhir: Ini adalah waktu paling utama dalam mengerjakan solat tahajud. Waktunya terjadi pukul 1 hingga sebelum memasuki waktu subuh. 📌 Sentiasa mengingati Allah
📌 Apabila berkemampuan, berkongsi lah harta yang kita miliki dengan orang lain.
Semoga apa yang sudah kita baca kita dapat amalkan serta dapat sampaikan kepada orang lain, In sha ALLAH 🍃
#hatitenang

'Inilah Rahsia Agar Hati Tenang Tenteram dan Ikhlas 🤲🏻' Setiap orang pasti pernah merasakan kegelisahan. Tak ada yang boleh memprediksi bila kita akan merasakan kegelisahan. Jadi kita mestilah sentiasa berdoa dan memohon kepada Allah SWT agar selalu diberikan ketenangan hati. Gelisah adalah perasaan tak tenang yang muncul secara tiba-tiba. Sama ada kerana hutang, harapan yang tak sesuai keinginan, fikiran yang bercelaru, atau kerana pekerjaan yang sudah mencapai deadline namun belum selesai. Terkadang kita menganggap suatu hal sangat berat untuk kita menghadapi nya. Padahal sesungguhnya jika kita sabar dan ikhlas, suatu hal itu menjadi mudah dan ringan untuk diselesaikan. Saya yakin semua orang pasti ingin menjalani hidup dengan tenang dan tenteram, tak peduli masalah apa yang akan mereka hadapi. Masing-masing individu mempunyai kehidupan yang berbeza. Ada yang hidupnya kaya tapi banyak hutang, ada juga yang walaupun hidup sederhana namun hatinya tenteram kerana sentiasa bersyukur. Jadi bagaimana rahsia supaya ketenangan dan ketenteraman hati terjaga? 📌 Sentiasa bersabar 📌 Membaca al quran 📌 Banyakkan berzikir dan beristighfar 📌 Menunaikan solat malam iaitu sepertiga malam Ada 3 waktu terbaik untuk menunaikan solat tahajjud Sepertiga malam pertama: Ini terjadi pada rentang waktu sehabis salat isya’ hingga pukul 10 malam. Walaupun waktunya setelah solat isya namun tetap harus tidur terlebih dahulu. Sepertiga malam kedua: Ini adalah waktu yang utama untuk menunaikan solat tahajud. Terjadi pada pukul 10 hingga 1 pagi. Waktu ini memang sukar untuk diterapkan kerana memang sukar untuk bangun diwaktu tersebut. Namun waktu ini dipercaya memiliki fadhilat yang besar dan banyak keistimewaan di dalamnya. Sepertiga malam terakhir: Ini adalah waktu paling utama dalam mengerjakan solat tahajud. Waktunya terjadi pukul 1 hingga sebelum memasuki waktu subuh. 📌 Sentiasa mengingati Allah 📌 Apabila berkemampuan, berkongsi lah harta yang kita miliki dengan orang lain. Semoga apa yang sudah kita baca kita dapat amalkan serta dapat sampaikan kepada orang lain, In sha ALLAH 🍃 #hatitenang

Bisa tertawa lepas sekre kita..
#timwork
#bereslomba
#hatitenang

Bisa tertawa lepas sekre kita.. #timwork #bereslomba #hatitenang

Bertemu karena Allah bersama ustad @agusidwar @agusidwar_guswar_official
Alhamdulillah semoga berkah aamiin ya Rabb
#dermagahati
#hatiterang
#hatiindah
#hatibersih
#risalahhati
#hatitenang
#ungkapanhati
#curahanhati
#penjagahati
Klau ko sentiasa senyum...insyaallah hati akan tenang selalu, sbb senyuman itu menghilangkan stress dan memberikan hati sentiasa tenang...
#hatitenang
#sentiasafikirpositif

Klau ko sentiasa senyum...insyaallah hati akan tenang selalu, sbb senyuman itu menghilangkan stress dan memberikan hati sentiasa tenang... #hatitenang #sentiasafikirpositif

Cepat-cepat, dapatkan korang punya nasi kerabu
Stock terhad kepada orang yang order sahaja.
Nasi kerabu RM4.50 setengah sahaja, harga mampu milik, kat mane lagi nak dapatkan dengan harga serendah ini.
Stock terhad ❕
Stock terhad ❕
Stock terhad ❕
Meh pm saya kot wasap
#DIA4B#KPMIM#ETR2583#MdmNasha
#supportentrep
#nasikabu
#creampuff
#breakfast
#rasadulu
#nakA+entrep
#perutkenyang
#hatitenang

Cepat-cepat, dapatkan korang punya nasi kerabu Stock terhad kepada orang yang order sahaja. Nasi kerabu RM4.50 setengah sahaja, harga mampu milik, kat mane lagi nak dapatkan dengan harga serendah ini. Stock terhad ❕ Stock terhad ❕ Stock terhad ❕ Meh pm saya kot wasap #DIA4B #KPMIM #ETR2583 #MdmNasha #supportentrep #nasikabu #creampuff #breakfast #rasadulu #nakA+entrep #perutkenyang #hatitenang

Mereka Sudah, anda bila lagi? Meh cepat-cepat dm saya.. #DIA4B#KPMIM#ETR2583#MdmNasha
#supportentrep
#nasikabu
#creampuff
#breakfast
#rasadulu
#nakA+entrep
#perutkenyang
#hatitenang

Mereka Sudah, anda bila lagi? Meh cepat-cepat dm saya.. #DIA4B #KPMIM #ETR2583 #MdmNasha #supportentrep #nasikabu #creampuff #breakfast #rasadulu #nakA+entrep #perutkenyang #hatitenang

Happy nye dia dapat makan creampuff pagi2😍
Dia sudah rasa kenikmatan creampuff yang penuh dengan kastard🙀, korang bila lagi, meh wasap saya cepat2, or dm saya kat ig now, okeyyy🙊
#DIA4B#KPMIM#ETR2583#MdmNasha
#supportentrep
#nasikabu
#creampuff
#breakfast
#rasadulu
#nakA+entrep
#perutkenyang
#hatitenang

Happy nye dia dapat makan creampuff pagi2😍 Dia sudah rasa kenikmatan creampuff yang penuh dengan kastard🙀, korang bila lagi, meh wasap saya cepat2, or dm saya kat ig now, okeyyy🙊 #DIA4B #KPMIM #ETR2583 #MdmNasha #supportentrep #nasikabu #creampuff #breakfast #rasadulu #nakA+entrep #perutkenyang #hatitenang

Creampuff inti kastard yang memang makan rasa kastard jer,😍, kalau tak percaya, korang kena cuba rasa, harga tak mahal pon, hanya RM1.50 korang boleh dapatkan creampuff tiga biji😯. Sememangnye, ia memang berbaloi guysss. Ape tunggu lagi, cepat2 wasap saya 0179648580😉
#DIA4B#KPMIM#ETR2583#MdmNasha
#supportentrep
#nasikabu
#creampuff
#breakfast
#rasadulu
#nakA+entrep
#perutkenyang
#hatitenang

Creampuff inti kastard yang memang makan rasa kastard jer,😍, kalau tak percaya, korang kena cuba rasa, harga tak mahal pon, hanya RM1.50 korang boleh dapatkan creampuff tiga biji😯. Sememangnye, ia memang berbaloi guysss. Ape tunggu lagi, cepat2 wasap saya 0179648580😉 #DIA4B #KPMIM #ETR2583 #MdmNasha #supportentrep #nasikabu #creampuff #breakfast #rasadulu #nakA+entrep #perutkenyang #hatitenang

#hatitenang

Semoga kita semua menjadi orang bahagia #ustadadihidayat #hatitenang

Semoga kita semua menjadi orang bahagia #ustadadihidayat #hatitenang

Preorder ♡♡ ZIKIR & RUQYAH PLUG IN♡♡
'zikir itu penenang hati dan jiwa manusia' 🤦🏼‍♀stress?
amalkan zikir,insyallah rase lebih tenang 🤰🏻pregnant ?
dengarkn zikir pd baby dlm kandungan
👶 anak2 kecil?
dengarkn zikir ,insyallah mudah dan mudah menghafal dan amalkan utk tidokan anak2 👨‍👩‍👧‍👦 sama2 seisi keluarga kita berzikir
INSYALLAH KITA DALAM KEADAAN BAHAGIA SELALU😊😊 PM or whatsapp to order
https://wa.me/6588175161
#teamNF #zikirdanruqyahplugin #keluargabahagia #hatitenang #plugandplay
#portable #frstylez

Preorder ♡♡ ZIKIR & RUQYAH PLUG IN♡♡ 'zikir itu penenang hati dan jiwa manusia' 🤦🏼‍♀stress? amalkan zikir,insyallah rase lebih tenang 🤰🏻pregnant ? dengarkn zikir pd baby dlm kandungan 👶 anak2 kecil? dengarkn zikir ,insyallah mudah dan mudah menghafal dan amalkan utk tidokan anak2 👨‍👩‍👧‍👦 sama2 seisi keluarga kita berzikir INSYALLAH KITA DALAM KEADAAN BAHAGIA SELALU😊😊 PM or whatsapp to order https://wa.me/6588175161 #teamNF #zikirdanruqyahplugin #keluargabahagia #hatitenang #plugandplay #portable #frstylez

Maleakhi 2:17 (TB) Kamu menyusahi TUHAN dengan perkataanmu. Tetapi kamu berkata: 'Dengan cara bagaimanakah kami menyusahi Dia?' Dengan cara kamu menyangka: 'Setiap orang yang berbuat jahat adalah baik di mata TUHAN; kepada orang-orang yang demikianlah Ia berkenan — atau jika tidak, di manakah Allah yang menghukum?' _________________________________________________
.
.
#repost #latephost #medanindonesia #medantalk #ayatrenungan #firmantuhanhariini #firmantuhan #pedomanhidup #oraetlabora #bersyukur #berdoadanberusaha #indahpadawaktunya #allahitubaik #kekuatanhati #tuhantidaktidur #doasyafaat #hariindah #bahagiaitusederhana #bersabarlahhati #kesabaran #hatitenang #saatteduh #tuhansentuhlahhatiku #luarbiasa #latepost✌ #latepost📷 #superlatepost #albumfoto #repostapp #setiasampaiakhir

Maleakhi 2:17 (TB) Kamu menyusahi TUHAN dengan perkataanmu. Tetapi kamu berkata: 'Dengan cara bagaimanakah kami menyusahi Dia?' Dengan cara kamu menyangka: 'Setiap orang yang berbuat jahat adalah baik di mata TUHAN; kepada orang-orang yang demikianlah Ia berkenan — atau jika tidak, di manakah Allah yang menghukum?' _________________________________________________ . . #repost #latephost #medanindonesia #medantalk #ayatrenungan #firmantuhanhariini #firmantuhan #pedomanhidup #oraetlabora #bersyukur #berdoadanberusaha #indahpadawaktunya #allahitubaik #kekuatanhati #tuhantidaktidur #doasyafaat #hariindah #bahagiaitusederhana #bersabarlahhati #kesabaran #hatitenang #saatteduh #tuhansentuhlahhatiku #luarbiasa #latepost#latepost📷 #superlatepost #albumfoto #repostapp #setiasampaiakhir

“Orang-orang yang beriman dan hati mereka menjadi tenteram dengan berzikir (mengingat) Allah. Ingatlah, hanya dengan mengingat Allah hati menjadi tenteram” (Qs. ar-Ra’du: 28). Ingat itu... #dzikir #ingatallah #hatitenang #bahagia #bahagiaitusederhana😊

“Orang-orang yang beriman dan hati mereka menjadi tenteram dengan berzikir (mengingat) Allah. Ingatlah, hanya dengan mengingat Allah hati menjadi tenteram” (Qs. ar-Ra’du: 28). Ingat itu... #dzikir #ingatallah #hatitenang #bahagia #bahagiaitusederhana😊

Steadeyy Bosku. Ati dah gelorat. Musim promosi berbaloi-baloi tok. Tolak rebate, downpayment *RM300 dah boleh pulang dengan kereta baharu. Tunggu apa lagik Bosku.
Tekan jak link dibah tok 👇👇👇
www.wassap.my/60138829870/300
*tnc apply
#eonautomart #sarawakku #wargakuching #greatmonday #mitsubishitriton #rallychampion #5yearswarranty #staystrong #mivec #evolution #borninrally #parisdakar #trusteddeal #trustedseller #nevergiveup #happyselling #keepontrying #neversaynever #honest #integrity #pickupoftheyear #sampaijadi
#hatitenang #raterendah

Steadeyy Bosku. Ati dah gelorat. Musim promosi berbaloi-baloi tok. Tolak rebate, downpayment *RM300 dah boleh pulang dengan kereta baharu. Tunggu apa lagik Bosku. Tekan jak link dibah tok 👇👇👇 www.wassap.my/60138829870/300 *tnc apply #eonautomart #sarawakku #wargakuching #greatmonday #mitsubishitriton #rallychampion #5yearswarranty #staystrong #mivec #evolution #borninrally #parisdakar #trusteddeal #trustedseller #nevergiveup #happyselling #keepontrying #neversaynever #honest #integrity #pickupoftheyear #sampaijadi #hatitenang #raterendah

'Semua perintah Alloh itu baik bagi kita. Akan membuat kita bahagia, mulia dan selamat dunia akhirat. Jangan hanya dipahami tapi juga diamalkan.' .
..
Semangat mencari kesibukan positif, inshalloh pengahasilan tambahan yg didapat halal dan berkah.. Aamiin
.
---------- RESELLER WELCOME ---------
.
..
Detail info & pemesanan
Whatsapp : 0855.8891.799
Koleksi Terbaru,, Ready ya..
.
..
#mukena #mukenakatun #mukenabordir #mukenaumroh #mukenalipat #mukenatraveling #mukenamahar #mukenapolos #mukenadewasa #pasteleena #mukenapasteleena #mukenaadem #mukenacantik #mukenakhadijah #aleenaseries #hijabers #otwhijrah #hijabsyari #wanitasolehah #hatitenang #islamdamai #wanitamuslimahindonesia

'Semua perintah Alloh itu baik bagi kita. Akan membuat kita bahagia, mulia dan selamat dunia akhirat. Jangan hanya dipahami tapi juga diamalkan.' . .. Semangat mencari kesibukan positif, inshalloh pengahasilan tambahan yg didapat halal dan berkah.. Aamiin . ---------- RESELLER WELCOME --------- . .. Detail info & pemesanan Whatsapp : 0855.8891.799 Koleksi Terbaru,, Ready ya.. . .. #mukena #mukenakatun #mukenabordir #mukenaumroh #mukenalipat #mukenatraveling #mukenamahar #mukenapolos #mukenadewasa #pasteleena #mukenapasteleena #mukenaadem #mukenacantik #mukenakhadijah #aleenaseries #hijabers #otwhijrah #hijabsyari #wanitasolehah #hatitenang #islamdamai #wanitamuslimahindonesia

'Salah satu cara agar kita ringan dalam bersedekah adalah yakin bahwa ancaman terbesar dalam hidup kita ini hanyalah dari dosa, dan diantara dosa ini bisa padam salah satunya dengan bersedekah.'
.
..
Semangat mencari kesibukan positif, inshalloh pengahasilan tambahan yg didapat halal dan berkah.. Aamiin
.
---------- RESELLER WELCOME ---------
.
..
Detail info & pemesanan
Whatsapp : 0855.8891.799
Koleksi Terbaru,, Ready ya..
.
..
#mukena #mukenakatun #mukenabordir #mukenaumroh #mukenalipat #mukenatraveling #mukenamahar #mukenapolos #mukenadewasa #pasteleena #mukenapasteleena #mukenaadem #mukenacantik #mukenakhadijah #aleenaseries #hijabers #otwhijrah #hijabsyari #wanitasolehah #hatitenang #islamdamai #wanitamuslimahindonesiaom

'Salah satu cara agar kita ringan dalam bersedekah adalah yakin bahwa ancaman terbesar dalam hidup kita ini hanyalah dari dosa, dan diantara dosa ini bisa padam salah satunya dengan bersedekah.' . .. Semangat mencari kesibukan positif, inshalloh pengahasilan tambahan yg didapat halal dan berkah.. Aamiin . ---------- RESELLER WELCOME --------- . .. Detail info & pemesanan Whatsapp : 0855.8891.799 Koleksi Terbaru,, Ready ya.. . .. #mukena #mukenakatun #mukenabordir #mukenaumroh #mukenalipat #mukenatraveling #mukenamahar #mukenapolos #mukenadewasa #pasteleena #mukenapasteleena #mukenaadem #mukenacantik #mukenakhadijah #aleenaseries #hijabers #otwhijrah #hijabsyari #wanitasolehah #hatitenang #islamdamai #wanitamuslimahindonesiaom

“Setiap manusia pasti punya masalah, punya persoalan. Akan jadi tenang diri ini kalau setiap ada masalah yang pertama diingat adalah Alloh”
.
..
Semangat mencari kesibukan positif, inshalloh pengahasilan tambahan yg didapat halal dan berkah.. Aamiin
.
---------- RESELLER WELCOME ---------
.
..
Detail info & pemesanan
Whatsapp : 0855.8891.799
Koleksi Terbaru,, Ready ya..
.
..
#mukena #mukenakatun #mukenabordir #mukenaumroh #mukenalipat #mukenatraveling #mukenamahar #mukenapolos #mukenadewasa #pasteleena #mukenapasteleena #mukenaadem #mukenacantik #mukenakhadijah #aleenaseries #hijabers #otwhijrah #hijabsyari #wanitasolehah #hatitenang #islamdamai #wanitamuslimahindonesia

“Setiap manusia pasti punya masalah, punya persoalan. Akan jadi tenang diri ini kalau setiap ada masalah yang pertama diingat adalah Alloh” . .. Semangat mencari kesibukan positif, inshalloh pengahasilan tambahan yg didapat halal dan berkah.. Aamiin . ---------- RESELLER WELCOME --------- . .. Detail info & pemesanan Whatsapp : 0855.8891.799 Koleksi Terbaru,, Ready ya.. . .. #mukena #mukenakatun #mukenabordir #mukenaumroh #mukenalipat #mukenatraveling #mukenamahar #mukenapolos #mukenadewasa #pasteleena #mukenapasteleena #mukenaadem #mukenacantik #mukenakhadijah #aleenaseries #hijabers #otwhijrah #hijabsyari #wanitasolehah #hatitenang #islamdamai #wanitamuslimahindonesia

'Ikhlas mudah dikatakan, tapi harus gigih memperjuangkannya.' Ayo lakukan kebaikan dan lupakan, ikhlas saja karena Alloh tidak luput dalam pencatatan 🤗
.
..
Semangat mencari kesibukan positif, inshalloh pengahasilan tambahan yg didapat halal dan berkah.. Aamiin
.
---------- RESELLER WELCOME ---------
.
..
Detail info & pemesanan
Whatsapp : 0855.8891.799
Koleksi Terbaru,, Ready ya..
.
..
#mukena #mukenakatun #mukenabordir #mukenaumroh #mukenalipat #mukenatraveling #mukenamahar #mukenapolos #mukenadewasa #pasteleena #mukenapasteleena #mukenaadem #mukenacantik #mukenakhadijah #aleenaseries #hijabers #otwhijrah #hijabsyari #wanitasolehah #hatitenang #islamdamai #wanitamuslimahindonesia

'Ikhlas mudah dikatakan, tapi harus gigih memperjuangkannya.' Ayo lakukan kebaikan dan lupakan, ikhlas saja karena Alloh tidak luput dalam pencatatan 🤗 . .. Semangat mencari kesibukan positif, inshalloh pengahasilan tambahan yg didapat halal dan berkah.. Aamiin . ---------- RESELLER WELCOME --------- . .. Detail info & pemesanan Whatsapp : 0855.8891.799 Koleksi Terbaru,, Ready ya.. . .. #mukena #mukenakatun #mukenabordir #mukenaumroh #mukenalipat #mukenatraveling #mukenamahar #mukenapolos #mukenadewasa #pasteleena #mukenapasteleena #mukenaadem #mukenacantik #mukenakhadijah #aleenaseries #hijabers #otwhijrah #hijabsyari #wanitasolehah #hatitenang #islamdamai #wanitamuslimahindonesia

Ingin bahagia?
caranya dengan berhusnudzon
selalu cari 1001 alasan untuk berbaik sangka maka hati akan lebih tenang 🤗
.
..
Semangat mencari kesibukan positif, inshalloh pengahasilan tambahan yg didapat halal dan berkah.. Aamiin
.
---------- RESELLER WELCOME ---------
.
..
Detail info & pemesanan
Whatsapp : 0855.8891.799
Koleksi Terbaru,, Ready ya..
.
..
#mukena #mukenakatun #mukenabordir #mukenaumroh #mukenalipat #mukenatraveling #mukenamahar #mukenapolos #mukenadewasa #pasteleena #mukenapasteleena #mukenaadem #mukenacantik #mukenakhadijah #aleenaseries #hijabers #otwhijrah #hijabsyari #wanitasolehah #hatitenang #islamdamai #wanitamuslimahindonesia

Ingin bahagia? caranya dengan berhusnudzon selalu cari 1001 alasan untuk berbaik sangka maka hati akan lebih tenang 🤗 . .. Semangat mencari kesibukan positif, inshalloh pengahasilan tambahan yg didapat halal dan berkah.. Aamiin . ---------- RESELLER WELCOME --------- . .. Detail info & pemesanan Whatsapp : 0855.8891.799 Koleksi Terbaru,, Ready ya.. . .. #mukena #mukenakatun #mukenabordir #mukenaumroh #mukenalipat #mukenatraveling #mukenamahar #mukenapolos #mukenadewasa #pasteleena #mukenapasteleena #mukenaadem #mukenacantik #mukenakhadijah #aleenaseries #hijabers #otwhijrah #hijabsyari #wanitasolehah #hatitenang #islamdamai #wanitamuslimahindonesia

“Alloh Maha Indah dan mencintai keindahan”
.
..
Semangat mencari kesibukan positif, inshalloh pengahasilan tambahan yg didapat halal dan berkah.. Aamiin
.
---------- RESELLER WELCOME ---------
.
..
Detail info & pemesanan
Whatsapp : 0855.8891.799
Koleksi Terbaru,, Ready ya..
.
..
#mukena #mukenakatun #mukenabordir #mukenaumroh #mukenalipat #mukenatraveling #mukenamahar #mukenapolos #mukenadewasa #pasteleena #mukenapasteleena #mukenaadem #mukenacantik #mukenakhadijah #aleenaseries #hijabers #otwhijrah #hijabsyari #wanitasolehah #hatitenang #islamdamai #wanitamuslimahindonesia

“Alloh Maha Indah dan mencintai keindahan” . .. Semangat mencari kesibukan positif, inshalloh pengahasilan tambahan yg didapat halal dan berkah.. Aamiin . ---------- RESELLER WELCOME --------- . .. Detail info & pemesanan Whatsapp : 0855.8891.799 Koleksi Terbaru,, Ready ya.. . .. #mukena #mukenakatun #mukenabordir #mukenaumroh #mukenalipat #mukenatraveling #mukenamahar #mukenapolos #mukenadewasa #pasteleena #mukenapasteleena #mukenaadem #mukenacantik #mukenakhadijah #aleenaseries #hijabers #otwhijrah #hijabsyari #wanitasolehah #hatitenang #islamdamai #wanitamuslimahindonesia

Bismillah,, 'Tdk ada ujian yg berbahaya bagi kita, yg berbahaya didalam ujian itu adalah salah jawabannya.'
.
..
Semangat mencari kesibukan positif, inshalloh pengahasilan tambahan yg didapat halal dan berkah.. Aamiin
.
---------- RESELLER WELCOME ---------
.
..
Detail info & pemesanan
Whatsapp : 0855.8891.799
Koleksi Terbaru,, Ready ya..
.
..
#mukena #mukenakatun #mukenabordir #mukenaumroh #mukenalipat #mukenatraveling #mukenamahar #mukenapolos #mukenadewasa #pasteleena #mukenapasteleena #mukenaadem #mukenacantik #mukenakhadijah #aleenaseries #hijabers #otwhijrah #hijabsyari #wanitasolehah #hatitenang #islamdamai #wanitamuslimahindonesia

Bismillah,, 'Tdk ada ujian yg berbahaya bagi kita, yg berbahaya didalam ujian itu adalah salah jawabannya.' . .. Semangat mencari kesibukan positif, inshalloh pengahasilan tambahan yg didapat halal dan berkah.. Aamiin . ---------- RESELLER WELCOME --------- . .. Detail info & pemesanan Whatsapp : 0855.8891.799 Koleksi Terbaru,, Ready ya.. . .. #mukena #mukenakatun #mukenabordir #mukenaumroh #mukenalipat #mukenatraveling #mukenamahar #mukenapolos #mukenadewasa #pasteleena #mukenapasteleena #mukenaadem #mukenacantik #mukenakhadijah #aleenaseries #hijabers #otwhijrah #hijabsyari #wanitasolehah #hatitenang #islamdamai #wanitamuslimahindonesia

Bismillah,, 'Jangan pernah ragukan kasih sayang Alloh dlm bentuk ujian.'
.
..
Semangat mencari kesibukan positif, inshalloh pengahasilan tambahan yg didapat halal dan berkah.. Aamiin
.
---------- RESELLER WELCOME ---------
.
..
Detail info & pemesanan
Whatsapp : 0855.8891.799
Koleksi Terbaru,, Ready ya..
.
..
#mukena #mukenakatun #mukenabordir #mukenaumroh #mukenalipat #mukenatraveling #mukenamahar #mukenapolos #mukenadewasa #pasteleena #mukenapasteleena #mukenaadem #mukenacantik #mukenakhadijah #aleenaseries #hijabers #otwhijrah #hijabsyari #wanitasolehah #hatitenang #islamdamai #wanitamuslimahindonesia

Bismillah,, 'Jangan pernah ragukan kasih sayang Alloh dlm bentuk ujian.' . .. Semangat mencari kesibukan positif, inshalloh pengahasilan tambahan yg didapat halal dan berkah.. Aamiin . ---------- RESELLER WELCOME --------- . .. Detail info & pemesanan Whatsapp : 0855.8891.799 Koleksi Terbaru,, Ready ya.. . .. #mukena #mukenakatun #mukenabordir #mukenaumroh #mukenalipat #mukenatraveling #mukenamahar #mukenapolos #mukenadewasa #pasteleena #mukenapasteleena #mukenaadem #mukenacantik #mukenakhadijah #aleenaseries #hijabers #otwhijrah #hijabsyari #wanitasolehah #hatitenang #islamdamai #wanitamuslimahindonesia

Bismillah.. 'Seberat apapun masalah hidup ini jika ditolong Alloh akan terasa ringan.'
.
..
Semangat mencari kesibukan positif, inshalloh pengahasilan tambahan yg didapat halal dan berkah.. Aamiin
.
---------- RESELLER WELCOME ---------
.
..
Detail info & pemesanan
Whatsapp : 0855.8891.799
Koleksi Terbaru,, Ready..
.
..
#mukena #mukenakatun #mukenabordir #mukenaumroh #mukenalipat #mukenatraveling #mukenamahar #mukenapolos #mukenadewasa #pasteleena #mukenapasteleena #mukenaadem #mukenacantik #mukenakhadijah #aleenaseries #hijabers #otwhijrah #hijabsyari #wanitasolehah #hatitenang #islamdamai #wanitamuslimahindonesia

Bismillah.. 'Seberat apapun masalah hidup ini jika ditolong Alloh akan terasa ringan.' . .. Semangat mencari kesibukan positif, inshalloh pengahasilan tambahan yg didapat halal dan berkah.. Aamiin . ---------- RESELLER WELCOME --------- . .. Detail info & pemesanan Whatsapp : 0855.8891.799 Koleksi Terbaru,, Ready.. . .. #mukena #mukenakatun #mukenabordir #mukenaumroh #mukenalipat #mukenatraveling #mukenamahar #mukenapolos #mukenadewasa #pasteleena #mukenapasteleena #mukenaadem #mukenacantik #mukenakhadijah #aleenaseries #hijabers #otwhijrah #hijabsyari #wanitasolehah #hatitenang #islamdamai #wanitamuslimahindonesia

Assalamualaikum
Alhamdulillah diberi kesihatan di pagi ini utk minum pagi bersama Bodyguard Jr.
.
Terima kasih Ya Allah.. #SyukurItuIndah
#HatiTenang

Assalamualaikum Alhamdulillah diberi kesihatan di pagi ini utk minum pagi bersama Bodyguard Jr. . Terima kasih Ya Allah.. #SyukurItuIndah #HatiTenang

Salam Rabu & morning guys 😎
Salam Menjemput Rezeki Berganda ♥
#HatiTenang
#SentiasaBersyukur
#Alhamdulillah

Salam Rabu & morning guys 😎 Salam Menjemput Rezeki Berganda ♥ #HatiTenang #SentiasaBersyukur #Alhamdulillah

#hatitenang
Sekarang anda tidak perlu lagi was-was memantau kendaraan anda
Dengan GPS Tracker SUPERSPRING, anda bisa pantau semua aktivitas kendaraan operasional anda, cukup dari smartphone saja
.
www.RajaGPS.co.id
WA 24 jam : 08-111-877-333
.
#GPSTracker #GPSTracking #SUPERSPRING #WorryFree #HatiTenang #KendaraanAman #KeamananKendaraan #GPSTrackerMobil #GPSTrackerSUPERSPRING

Sekarang anda tidak perlu lagi was-was memantau kendaraan anda Dengan GPS Tracker SUPERSPRING, anda bisa pantau semua aktivitas kendaraan operasional anda, cukup dari smartphone saja . www.RajaGPS.co.id WA 24 jam : 08-111-877-333 . #GPSTracker #GPSTracking #SUPERSPRING #WorryFree #HatiTenang #KendaraanAman #KeamananKendaraan #GPSTrackerMobil #GPSTrackerSUPERSPRING

Dengan GPS Tracker SUPERSPRING, efisiensi dan peningkatan performa kerja bukan lagi menjadi hal yang tidak mungkin
.
Pantau dan lacak terus kendaraan anda, kapanpun dan dimanapun.
.
www.RajaGPS.co.id
WA 24 jam : +628-111-877-333
.
#GPSTracker #GPSTracking #SUPERSPRING #WorryFree #HatiTenang #KendaraanAman #KeamananKendaraan #GPSTrackerMobil #GPSTrackerSUPERSPRING

Dengan GPS Tracker SUPERSPRING, efisiensi dan peningkatan performa kerja bukan lagi menjadi hal yang tidak mungkin . Pantau dan lacak terus kendaraan anda, kapanpun dan dimanapun. . www.RajaGPS.co.id WA 24 jam : +628-111-877-333 . #GPSTracker #GPSTracking #SUPERSPRING #WorryFree #HatiTenang #KendaraanAman #KeamananKendaraan #GPSTrackerMobil #GPSTrackerSUPERSPRING

JANGAN SOMBONG
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀ ⠀⠀
[ Surat Al-Isra': 37-38 ]
وَلَا تَمْشِ فِي الْأَرْضِ مَرَحًا ۖ إِنَّكَ لَنْ تَخْرِقَ الْأَرْضَ وَلَنْ تَبْلُغَ الْجِبَالَ طُولًا ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀ ⠀⠀
'Dan janganlah kamu berjalan di muka bumi ini dengan sombong, karena sesungguhnya kamu sekali-kali tidak dapat menembus bumi dan sekali-kali kamu tidak akan sampai setinggi gunung.'
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀ ⠀⠀
كُلُّ ذٰلِكَ كَا نَ سَيِّئُهٗ عِنْدَ رَبِّكَ مَكْرُوْهًا
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀ ⠀⠀
'Semua itu, keburukan yang sangat dibenci di sisi Rabb mu.' ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀ ⠀⠀
_______
#hatitenang #quranquotes #quran #ngaji #nasihatsalaf #sukoharjo #surakarta #solo #belajarquran #stdiimamsyafii #tahsin #tahfidzalquran #tahsinalqurandasar #privatmengaji #daurahtahsin

JANGAN SOMBONG ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀ ⠀⠀ [ Surat Al-Isra': 37-38 ] وَلَا تَمْشِ فِي الْأَرْضِ مَرَحًا ۖ إِنَّكَ لَنْ تَخْرِقَ الْأَرْضَ وَلَنْ تَبْلُغَ الْجِبَالَ طُولًا ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀ ⠀⠀ 'Dan janganlah kamu berjalan di muka bumi ini dengan sombong, karena sesungguhnya kamu sekali-kali tidak dapat menembus bumi dan sekali-kali kamu tidak akan sampai setinggi gunung.' ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀ ⠀⠀ كُلُّ ذٰلِكَ كَا نَ سَيِّئُهٗ عِنْدَ رَبِّكَ مَكْرُوْهًا ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀ ⠀⠀ 'Semua itu, keburukan yang sangat dibenci di sisi Rabb mu.' ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀ ⠀⠀ _______ #hatitenang #quranquotes #quran #ngaji #nasihatsalaf #sukoharjo #surakarta #solo #belajarquran #stdiimamsyafii #tahsin #tahfidzalquran #tahsinalqurandasar #privatmengaji #daurahtahsin

Terdapat Pintu Surga Hanya Untuk Orang Yang Bersedekah
Dalam sebuah hadits, Rasulullah SAW bersabda: “Orang memberikan menyumbangkan dua harta di jalan Allah, maka dia akan dipanggil oleh salah satu dari pintu syurga:
Wahai hamba Allah, ke marilah untuk menuju kenikmatan. Jika dia berasal dari golongan orang-orang yang suka mendirikan solat, dia akan dipanggil dari pintu solat, yang berasal dari kalangan mujahid, maka akan dipanggil dari pintu jihad, jika dia berasal dari golongan yang gemar bersedekah akan dipanggil dari pintu sedekah.” [HR. Bukhari dan Muslim]
#jomsedekah
#hatitenang
#Allahsayang

Terdapat Pintu Surga Hanya Untuk Orang Yang Bersedekah Dalam sebuah hadits, Rasulullah SAW bersabda: “Orang memberikan menyumbangkan dua harta di jalan Allah, maka dia akan dipanggil oleh salah satu dari pintu syurga: Wahai hamba Allah, ke marilah untuk menuju kenikmatan. Jika dia berasal dari golongan orang-orang yang suka mendirikan solat, dia akan dipanggil dari pintu solat, yang berasal dari kalangan mujahid, maka akan dipanggil dari pintu jihad, jika dia berasal dari golongan yang gemar bersedekah akan dipanggil dari pintu sedekah.” [HR. Bukhari dan Muslim] #jomsedekah #hatitenang #Allahsayang

Selamat hari raya idhul adha
Tahun 1440 Hijriyah
Facebook : M Kurniawan
Instagram : m.ryankurniawan
WA : https://chat.whatsapp.com/CyDanrQH1a0Gl
#idhuladha #eidmubarak #muzammilhasbalah #bahanan93 #taqymalik #syaikhmusyari #qiroahmuda #masyaallahtabarakallah #hafizquran #hafizindonesia2019 #hatitenang #bismillah #editpakehp #tazkiatunnufus #qoriqoriah #alqurancantik #alquranmadina #alquran #tauhid #islam #hidayah #alhamdulillah
Anda lg stress? Atau depresi ? Kurang percaya diri dlm pergaulan? Gampang grogi saat bicara dgn atasan atau wkt presentasi makalah? Atau rasa sakit hati yg buan anda susah mkn dan tdr dan kehilangan konsentrasi? Gampang ngegas dan sensi? Dll?
Mungkin anda lg dlm gangguan phsykis yg serius.
TERAPI LILIN, AIR DAN BUNGA bs membantu anda utk mengatasi sgl gangguan phsykis.
Obat penrnang?....lewaaaatttt... Hub wa 081357721300.
#gangguanpsikologis #stress #depresi #kurangpede #pemalu #pemaluorangnya #peragu #pemarah #susahtidur #solusipsikologis #ketenanganhati #ketenanganpikiran #kesejukanhati #hatinyaman #hatitenang #gampangemosi #mengurungdiri #sakithati #kecewaberat #kecewaberat #sakitgila #sakitjiwa #obatpenenang #obatstress #obatdepresi #obatsakithati #obatsakitjiwa

Anda lg stress? Atau depresi ? Kurang percaya diri dlm pergaulan? Gampang grogi saat bicara dgn atasan atau wkt presentasi makalah? Atau rasa sakit hati yg buan anda susah mkn dan tdr dan kehilangan konsentrasi? Gampang ngegas dan sensi? Dll? Mungkin anda lg dlm gangguan phsykis yg serius. TERAPI LILIN, AIR DAN BUNGA bs membantu anda utk mengatasi sgl gangguan phsykis. Obat penrnang?....lewaaaatttt... Hub wa 081357721300. #gangguanpsikologis #stress #depresi #kurangpede #pemalu #pemaluorangnya #peragu #pemarah #susahtidur #solusipsikologis #ketenanganhati #ketenanganpikiran #kesejukanhati #hatinyaman #hatitenang #gampangemosi #mengurungdiri #sakithati #kecewaberat #kecewaberat #sakitgila #sakitjiwa #obatpenenang #obatstress #obatdepresi #obatsakithati #obatsakitjiwa

Hatimu boleh patah. Matamu boleh basah.
Luapkan segala masalah dan selesaikanlah.
Intinya jangan pernah menyerah. ☘️
Happy eid Adha
.
.
.
.
#garutulin #garutcantik #citiisgarut #urangsunda #garutendah #garutindah #pemandangan #hatiperempuan #hatiterlatih #hatitenang

Hatimu boleh patah. Matamu boleh basah. Luapkan segala masalah dan selesaikanlah. Intinya jangan pernah menyerah. ☘️ Happy eid Adha . . . . #garutulin #garutcantik #citiisgarut #urangsunda #garutendah #garutindah #pemandangan #hatiperempuan #hatiterlatih #hatitenang

Selamat menyambut hari raya korban 💞:)
Jangan pulak korang yang terkorban,hahahahha
#DIA4B#KPMIM#ETR2583#MdmNasha
#supportentrep
#nasikabu
#creampuff
#breakfast
#rasadulu
#nakA+entrep
#perutkenyang
#hatitenang

Selamat menyambut hari raya korban 💞:) Jangan pulak korang yang terkorban,hahahahha #DIA4B #KPMIM #ETR2583 #MdmNasha #supportentrep #nasikabu #creampuff #breakfast #rasadulu #nakA+entrep #perutkenyang #hatitenang

Kemewahan harus diimbangi dengan keamanan
SUPERSPRING siap melayani dan memberikan rasa aman untuk anda dan aset mewah anda
.
www.rajagps.co.id
WA 24 jam +62 811-1877-333
.
#GPSTracker #GPSTracking #SUPERSPRING #WorryFree #HatiTenang #KendaraanAman #KeamananKendaraan #GPSTrackerMobil #GPSTrackerSUPERSPRING

Kemewahan harus diimbangi dengan keamanan SUPERSPRING siap melayani dan memberikan rasa aman untuk anda dan aset mewah anda . www.rajagps.co.id WA 24 jam +62 811-1877-333 . #GPSTracker #GPSTracking #SUPERSPRING #WorryFree #HatiTenang #KendaraanAman #KeamananKendaraan #GPSTrackerMobil #GPSTrackerSUPERSPRING

Sementara perkataan kasar mampu mengeraskan hati yang lebih lembut dari sutera.
#alghifariquotes

Sementara perkataan kasar mampu mengeraskan hati yang lebih lembut dari sutera. #alghifariquotes

Selain untuk keamanan kendaraan, GPS Tracker SUPERSPRING juga dapat membantu meningkatkan performa kerja karyawan
.
www.rajagps.co.id
WA 24 jam +62 811-1877-333
.
#GPSTracker #GPSTracking #SUPERSPRING #WorryFree #HatiTenang #KendaraanAman #KeamananKendaraan #GPSTrackerMobil #GPSTrackerSUPERSPRING

Selain untuk keamanan kendaraan, GPS Tracker SUPERSPRING juga dapat membantu meningkatkan performa kerja karyawan . www.rajagps.co.id WA 24 jam +62 811-1877-333 . #GPSTracker #GPSTracking #SUPERSPRING #WorryFree #HatiTenang #KendaraanAman #KeamananKendaraan #GPSTrackerMobil #GPSTrackerSUPERSPRING

Punya keluhan?
Butuh informasi?
Mau kasih saran?
.
WA : 08-111-877-333
.
Call center 24 jam SUPERSPRING siap membantu mengatasi masalah GPS Tracker anda
.
#GPSTracker #GPSTracking #CallCenterSUPERSPRING #WorryFree #HatiTenang #KendaraanAman #KeamananKendaraan #GPSTrackerMobil #SUPERSPRING #GPSTrackerSUPERSPRING

Punya keluhan? Butuh informasi? Mau kasih saran? . WA : 08-111-877-333 . Call center 24 jam SUPERSPRING siap membantu mengatasi masalah GPS Tracker anda . #GPSTracker #GPSTracking #CallCenterSUPERSPRING #WorryFree #HatiTenang #KendaraanAman #KeamananKendaraan #GPSTrackerMobil #SUPERSPRING #GPSTrackerSUPERSPRING

Sedap nyer nasi kerabu ayam,.uuwwuuuuu
#DIA4B#KPMIM#ETR2583#MdmNasha
#supportentrep
#nasikabu
#creampuff
#breakfast
#rasadulu
#nakA+entrep
#perutkenyang
#hatitenang
Wahhhh,Thank you sis beli nasi kerabu, tq jgk support etr saya.
Belum tanya lagi macam mane rasa nasi kerabu tu ,dia dah bg feedback awal😍
.
Haaaa, korang ape tunggu lagi,
Tak nak ke rasa ape yang akak nie rasa
Korang mane xsempat order,jangan risau, mari2 laju2 dm saya , rasa dulu, kenal2 dulu, barula jatuh cinta😉.
#DIA4B#KPMIM#ETR2583#MdmNasha
#supportentrep
#nasikabu
#creampuff
#breakfast
#rasadulu
#nakA+entrep
#perutkenyang
#hatitenang

Wahhhh,Thank you sis beli nasi kerabu, tq jgk support etr saya. Belum tanya lagi macam mane rasa nasi kerabu tu ,dia dah bg feedback awal😍 . Haaaa, korang ape tunggu lagi, Tak nak ke rasa ape yang akak nie rasa Korang mane xsempat order,jangan risau, mari2 laju2 dm saya , rasa dulu, kenal2 dulu, barula jatuh cinta😉. #DIA4B #KPMIM #ETR2583 #MdmNasha #supportentrep #nasikabu #creampuff #breakfast #rasadulu #nakA+entrep #perutkenyang #hatitenang

Belum cuba belum tahu, meh laa try makan skali, tgk dia nie, dah repeat order guys, inshAllah sedap dan berbaloi pada student.🤗
#DIA4B#KPMIM#ETR2583#MdmNasha
#supportentrep
#nasikabu
#creampuff
#breakfast
#rasadulu
#nakA+entrep
#perutkenyang
#hatitenang

Belum cuba belum tahu, meh laa try makan skali, tgk dia nie, dah repeat order guys, inshAllah sedap dan berbaloi pada student.🤗 #DIA4B #KPMIM #ETR2583 #MdmNasha #supportentrep #nasikabu #creampuff #breakfast #rasadulu #nakA+entrep #perutkenyang #hatitenang

Feedback nasi kerabu😋
Terima kasih beli😉
#DIA4B#KPMIM#ETR2583#MdmNasha
#supportentrep
#nasikabu
#creampuff
#breakfast
#rasadulu
#nakA+entrep
#perutkenyang
#hatitenang
Feedback creampuff😋
Terima kasih beli😉
#DIA4B#KPMIM#ETR2583#MdmNasha
#supportentrep
#nasikabu
#creampuff
#breakfast
#rasadulu
#nakA+entrep
#perutkenyang
#hatitenang
Tengok laa feedback nie, sis nie dah rasa, korang ape tunggu lagi, kata org tunggu lama2 , terlepas🤣, haaa, meh dm saya laju2 untuk order, konform tak menghampakan korang😉
Feedback creampuff😋
Tq support😉
#DIA4B#KPMIM#ETR2583#MdmNasha
#supportentrep
#nasikabu
#creampuff
#breakfast
#rasadulu
#nakA+entrep
#perutkenyang
#hatitenang

Tengok laa feedback nie, sis nie dah rasa, korang ape tunggu lagi, kata org tunggu lama2 , terlepas🤣, haaa, meh dm saya laju2 untuk order, konform tak menghampakan korang😉 Feedback creampuff😋 Tq support😉 #DIA4B #KPMIM #ETR2583 #MdmNasha #supportentrep #nasikabu #creampuff #breakfast #rasadulu #nakA+entrep #perutkenyang #hatitenang

Jom jadikan sarapan pagi anda sebagai rutin harian😊.
Just take a break and eat first😋
#DIA4B#KPMIM#ETR2583#MdmNasha
#supportentrep
#nasikabu
#creampuff
#breakfast
#rasadulu
#nakA+entrep
#perutkenyang
#hatitenang

Jom jadikan sarapan pagi anda sebagai rutin harian😊. Just take a break and eat first😋 #DIA4B #KPMIM #ETR2583 #MdmNasha #supportentrep #nasikabu #creampuff #breakfast #rasadulu #nakA+entrep #perutkenyang #hatitenang

Good morning!!!
Dah breakfast ker semua tu, make sure korang breakfast dengan nasi kerabu lavenderbeez tau😋😉
Have a nice day today my lovely customer😍
#DIA4B#KPMIM#ETR2583#MdmNasha
#supportentrep
#nasikabu
#creampuff
#breakfast
#rasadulu
#nakA+entrep
#perutkenyang
#hatitenang

Good morning!!! Dah breakfast ker semua tu, make sure korang breakfast dengan nasi kerabu lavenderbeez tau😋😉 Have a nice day today my lovely customer😍 #DIA4B #KPMIM #ETR2583 #MdmNasha #supportentrep #nasikabu #creampuff #breakfast #rasadulu #nakA+entrep #perutkenyang #hatitenang

Wuuuuu, nampak sedap kan, nampak besar kan, mesti inti castard dia kaw kaw punya😜,ini lah creampuff yang saya nak jual, yeayyy
#DIA4B#KPMIM#ETR2583#MdmNasha
#supportentrep
#nasikabu
#creampuff
#breakfast
#rasadulu
#nakA+entrep
#perutkenyang
#hatitenang

Wuuuuu, nampak sedap kan, nampak besar kan, mesti inti castard dia kaw kaw punya😜,ini lah creampuff yang saya nak jual, yeayyy #DIA4B #KPMIM #ETR2583 #MdmNasha #supportentrep #nasikabu #creampuff #breakfast #rasadulu #nakA+entrep #perutkenyang #hatitenang

Korang lapar ke tu😜, tgk gmbr pom dah rasa lapar, ape lagi , meh laa grab satu, rasa dulu,dijamin halal..
I will provide Nasi Kerabu Daging and Nasi Kerabu Ayam for you guys😋 .
#DIA4B#KPMIM#ETR2583#MdmNasha
#supportentrep
#nasikabu
#creampuff
#breakfast
#rasadulu
#nakA+entrep
#perutkenyang
#hatitenang

Korang lapar ke tu😜, tgk gmbr pom dah rasa lapar, ape lagi , meh laa grab satu, rasa dulu,dijamin halal.. I will provide Nasi Kerabu Daging and Nasi Kerabu Ayam for you guys😋 . #DIA4B #KPMIM #ETR2583 #MdmNasha #supportentrep #nasikabu #creampuff #breakfast #rasadulu #nakA+entrep #perutkenyang #hatitenang

Haaaa, tak sabar ker tu nak tahu saya jual ape🤣, stay on your notification kalau korang taknak terlepas information tentang produk saya😉
.
#DIA4B#KPMIM#ETR2583#MdmNasha
#supportentrep
#nasikabu
#creampuff
#breakfast
#rasadulu
#nakA+entrep
#perutkenyang
#hatitenang

Haaaa, tak sabar ker tu nak tahu saya jual ape🤣, stay on your notification kalau korang taknak terlepas information tentang produk saya😉 . #DIA4B #KPMIM #ETR2583 #MdmNasha #supportentrep #nasikabu #creampuff #breakfast #rasadulu #nakA+entrep #perutkenyang #hatitenang

Sambil-sambil tunggu product ape yang saya nak keluarkan tu, meh laa baca quotes nie💕🌻
#DIA4B#KPMIM#ETR2583#MdmNasha
#supportentrep
#nasikabu
#creampuff
#breakfast
#rasadulu
#nakA+entrep
#perutkenyang
#hatitenang

Sambil-sambil tunggu product ape yang saya nak keluarkan tu, meh laa baca quotes nie💕🌻 #DIA4B #KPMIM #ETR2583 #MdmNasha #supportentrep #nasikabu #creampuff #breakfast #rasadulu #nakA+entrep #perutkenyang #hatitenang

Will be update soon!💥🤗
Cuba korang teka saya nak jual ape?, semestinye warna ungu gituu🤣
#DIA4B#KPMIM#ETR2583#MdmNasha
#supportentrep
#nasikabu
#creampuff
#breakfast
#rasadulu
#nakA+entrep
#perutkenyang
#hatitenang

Will be update soon!💥🤗 Cuba korang teka saya nak jual ape?, semestinye warna ungu gituu🤣 #DIA4B #KPMIM #ETR2583 #MdmNasha #supportentrep #nasikabu #creampuff #breakfast #rasadulu #nakA+entrep #perutkenyang #hatitenang